EEN FLEXIBEL EN 'SERVICED' KANTOOR
Een kantoor huur je voor een persoon alleen, voor twee of meer. Voor één of meerdere weken, maanden of jaren. Je betaalt een all-in bedrag en daarmee zijn alle kosten gedekt. Geen verrassingen, geen risico’s.

Alle info over een kantoor huren
Wat kost een kantoor huren bij Taylor & Hubs
Is huren in een businesscenter niet altijd veel duurder?
Bij velen leeft het (foute) idee dat huren in een businesscenter veel duurder is dan zelf rechtstreeks een huurcontract voor een kantoorruimte afsluiten. Niks is minder waar. Want in een businesscenter betaal je slechts de huur voor je eigen kantoor en krijg je er de ondersteunende ruimtes (keuken, salons, vergaderzalen, receptie, onthaal, sanitair) bovenop. Je deelt die met alle andere gebruikers van het gebouw en bijgevolg komen die ondersteunende ruimtes veel voordeliger uit.
Bijna overtuigd? Lees in dit artikel de zes redenen waarom je beter niet voor een klassieke kantoorhuur kiest en kom dan gauw bij ons langs.
Wat is er in de huurprijs inbegrepen?
- in de hoogte verstelbare bureaus, bureaustoelen, prullenbak en kasten
- postadres
- vestiging maatschappelijke zetel
- onthaal
- schoonmaak
- service kosten (gas, water, elektriciteit, belasting)
- ICT-infrastructuur
- performant WIFI-netwerk
- verwarming
- vrij gebruik van de vergaderzalen en keuken
- vrij gebruik van onze salons en werkplekken
- onderhoud en beveiliging van het gebouw
Is de statutaire zetel van mijn vennootschap op het adres van het businesscenter ook de fiscale woonplaats van mijn vennootschap?
Elke vennootschap moet een maatschappelijke (of statutaire) zetel hebben. De maatschappelijke zetel is het officiële adres van de vennootschap dat in de statuten van de vennootschap is vermeld en dat gepubliceerd wordt in het Belgisch Staatsblad. Je kan jouw maatschappelijke zetel dan ook laten registreren op het adres van het businesscenter.
De vennootschap die haar statutaire zetel in België heeft, wordt behoudens tegenbewijs vermoed daar ook haar voornaamste inrichting of haar zetel van bestuur of beheer te hebben. En dus betekent dit dat, indien er geen andere plaats in België is van waaruit jouw vennootschap wordt bestuurd of beheerd, het adres van het businesscenter ook de fiscale woonplaats van jouw vennootschap is of kan zijn. Dit voor de volgende contracten die je met het businesscenter afsluit: kantoor huren, part-time coworking en full-time coworking.
Als de administratie van oordeel is dat dit niet het geval is dan moet zij sinds de veranderde wetgeving van 1 mei 2019 het tegenbewijs leveren. Dit tegenbewijs wordt enkel aanvaard indien er bovendien is aangetoond dat de fiscale woonplaats van de vennootschap in een andere staat dan België is gevestigd volgens de fiscale wetgeving van deze andere staat.
De mate waarin de voornaamste inrichting of zetel van bestuur of beheer al dan niet werkelijk in het businesscenter kan worden geacht te zijn gevestigd, is bijgevolg doorslaggevend. Bij twijfel is het mogelijk om een voorafgaande beslissing (ook “ruling”) van de Belgische belastingadministratie te bekomen, waarbij de nodige rechtszekerheid kan worden verkregen. Neemt gerust contact met ons op om vrijblijvend de verschillende mogelijkheden te bekijken.
Waar is Taylor & Hubs gelegen?
Taylor & Hubs heeft goed bereikbare en centraal gelegen vestigingen. Alle informatie vind je op de pagina met onze locaties.
Welke diensten en ondersteuning krijg ik verder in het businesscenter?
Onze uitgebreide ondersteunende diensten vind je onderaan deze pagina.
Presidential Prijs op aanvraag
Buiten categorie: ontdek de verborgen schatten van Bishop's Palace.